Nie no nie przesadzjamy. Kosmetyki Meguiars są naprawdę bardzo dobre w swojej klasie. Jeśli juzje kupiłeś nie mas zczego załowac, bo na 100% będziesz z nich zadowolony. Firma którą ci podałem, czyli Zymol to razem e Swiswaxem najwazsza pólka kosmetyków. Megs, jest na tym samym poziomie co PB, Chemical Guys czy Auto Glym.
Do tej pory zawsze korzystałem z Megs'a i byłem bardzo zadowolony. To kolejne zamówienie tych kosmetyków i bardzo mi odpowiadały. Nie mniej jednak gdybym wiedział, że są z tej samej półki tańsze produkty pewnie zdecydowałbym się na powiększony pakiet tańszych równie dobrych kosmetyków za tą samą kwotę.
Nic to, miałem wątpliwości, ale teraz nie żałuję Dziękuje Panowie!
Witam.
Mam pytanie czy zdarzyło się wam coś takiego, a mianowicie wczoraj wieczorem około godziny 17 zaparkowałem samochód pod blokiem. Wieczorem ok 23 dzwoni do mnie sąsiad i mówi mi, że w aucie mam otwarte szyby przednie ponad połowę i sypie mi śnieg do środka auta.
Po zejściu do auta stwierdziłem, że szyby przednie opuszczane elektrycznie opuściły się w ok.
80% obie tak szamo równo.
Miał ktoś może taki przypadek, co mogło spowodować ich otwarcie?
Naciśnięcie przycisku otwierania drzwi w pilocie pow. 2 sek skutkuje opuszczaniem szyb do momentu zwolnienia przycisku. Oprócz tego, że miałes opuszczone szyby to pewnie jeszcze przed ich opuszczeniem otworzyłeś centralny...
Pewnie w kieszeni nieintencjonalnie "się nacisnęło"...
:?:
Dzięki za szybką odpowiedz.
Nawet nie wiedziałem, że jest coś takiego w mojej OII.
Auto było zamknięte bo sprawdzałem.
Szyby mam tylko przednie elektryczne.
Jak żona wróci z pracy to zaraz to sprawdzę.
to sprawdź jeszcze to:
dłuższe niż 2 sek. naciśnięcie przycisku zamykania centralnego spowoduje domknięcie szyb (szyby domykają się do momentu naciskania przycisku)
dwukrotne szybkie naciśniecie tego samego przycisku włączy podwójne ryglowanie
Przypuszczam, że jest to coś takiego, że nawet po zbiciu szyby nie da się otworzyć drzwi od wewnątrz. :!:
Mam coś takiego w starym oplu vectra A z 92r.
Witam
Ja też miałem przygodę z samo otwierającymi się oknami , przy zamykaniu samochodu szyby sam się otwierały po kilku próbach zamykania samochodu bez efektu , włączyłem wyłączyłem zapłon i auto normalnie się zamknęło .
Zdarzenie to miało miejsce pod marketem zaparkowałem obok passata i tak się złożyło że jak zamykałem a kierowca tamtego auta otwierał i po tym przy zamykaniu szyby się same otwierały .
o ile sie nie mylę jest to funkcja, że przy jednym naciśnieciu przycisku otwierania drzwi na pilocie otwieraja sie tylko drzwi kierowcy. Dopiero podwójne kliknięcie otwiera wszystkie drzwi.
Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice
Sprawdziłem wszystko się zgadza.
Dłuższe przytrzymanie otwierania lub zamykania, otwiera lub zamyka szyby (szyby otwierają lub domykają się do momentu naciskania przycisku)
Z tym szybkim dwukrotnym naciśnięciem to nie wiem niby zamyka jakoś inaczej (dłuższy proces zamykania zamków, może tylko mi się tak zdaje) :?:
Po normalnym zamknięciu auta z pilota drzwi się rygluja i nie można ich otworzyć z wnętrza samochodu więc to raczej nie jest powdójne ryglowanie.
Może kolega miron75, wyjaśni o co chodzi?
nie mam pojęcia
blokowanie zamków w taki sposób, że nie można ich otworzyć z wnętrza?
definitywnie zamki coś "rzeźbią" po dwukrotnym naciśnięciu przycisku zamykania w pilocie, proces zamykania trwa dłużej.
Po normalnym zamknięciu auta z pilota drzwi się rygluja i nie można ich otworzyć z wnętrza samochodu więc to raczej nie jest powdójne ryglowanie.
Może kolega miron75, wyjaśni o co chodzi?
nie mam pojęcia
blokowanie zamków w taki sposób, że nie można ich otworzyć z wnętrza?
definitywnie zamki coś "rzeźbią" po dwukrotnym naciśnięciu przycisku zamykania w pilocie, proces zamykania trwa dłużej.
I aby otworzyć taki samochód od środka musisz 2x pociągnąć za klamkę wewnetrzną.
1x - odryglowanie drzwi i dopiero za drugim razem otwierają sie drzwi
Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice
Po normalnym zamknięciu auta z pilota drzwi się rygluja i nie można ich otworzyć z wnętrza samochodu więc to raczej nie jest powdójne ryglowanie.
Może kolega miron75, wyjaśni o co chodzi?
nie mam pojęcia
blokowanie zamków w taki sposób, że nie można ich otworzyć z wnętrza?
definitywnie zamki coś "rzeźbią" po dwukrotnym naciśnięciu przycisku zamykania w pilocie, proces zamykania trwa dłużej.
I aby otworzyć taki samochód od środka musisz 2x pociągnąć za klamkę wewnetrzną.
1x - odryglowanie drzwi i dopiero za drugim razem otwierają sie drzwi
Nie wiem jak u was, ale u mnie PIERWSZE ryglowanie z kluczyka wlacza podwójne blokowanie. W tym trybie NIE MOZNA otworzyć auta od środka - można szarpać i się nie otwiera. Mam włączone zamykanie po przekroczeniu 10 km/h i wtedy faktycznie trzeba 2 razy szarpnąć klamkę żeby się otworzyło.
Jest też funkcja dwukrotnego naciśniecia zamykania na kluczyku. Auto się wtedy zamyka, ale wyłacza się monitorowanie wnętrza.
Szyb nie testowalem, ale chyba u mnie tego nie ma...
4kwiatek, Bo Ty masz włączone już fukcję ryglowania z automatycznym zamknieciem auta po przekroczeniu 10 km/h.
Zastanów sie nad tym:
Jak bedziesz miał wypadek :twisted: (czego oczywiście nikomu nie życzę) i nie zadziała system pokolizyjny :twisted: :twisted: , to trudno będzie udzielić osobom znajdującym się w środku szybkiej pomocy.
Ta funkcja ma dobre zastosowanie może w mieście ale na trasach......
Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice
a czasem nie chodzi o to z tym podwójnym ryglowaniem, że po uzbrojeniu alarmu i zamknięciu drzwi to po około 10 sekundach alarm zamyka jeszcze raz drzwi aby napewno były zamknięte bynajmniej tak jest u mnie.
pozdrawiam
roberta Skoda SuperB 1,4 TSI iV Hybryda
4kwiatek, Bo Ty masz włączone już fukcję ryglowania z automatycznym zamknieciem auta po przekroczeniu 10 km/h.
Zastanów sie nad tym:
Jak bedziesz miał wypadek :twisted: (czego oczywiście nikomu nie życzę) i nie zadziała system pokolizyjny :twisted: :twisted: , to trudno będzie udzielić osobom znajdującym się w środku szybkiej pomocy.
Ta funkcja ma dobre zastosowanie może w mieście ale na trasach......
Prywatnym autem ponad 90% tras robię w mieście. Przy wypadku poza miastem - zwykle i tak nie daje się odryglować drzwi ręcznie. Hint - testy kolizyjne robi się do 50km/h. Równie dobrze można powiedzieć że dojdzie do zablokowania zatrzasku pasa - akurat taki przypadek przynajmniej 2 razy widziałem - nawet bez kolizji.
Żeby była jasność - blokowanie powyzej 10 km/h to mój świadomy wybór . Oczywiście wiem że dlatego wymaga to dwukrotnego szarpnięcia klamką. Bez tego wystarcza raz.
Jak bedziesz miał wypadek :twisted: (czego oczywiście nikomu nie życzę) i nie zadziała system pokolizyjny :twisted: :twisted: , to trudno będzie udzielić osobom znajdującym się w środku szybkiej pomocy.
Ta funkcja ma dobre zastosowanie może w mieście ale na trasach......
Tak samo mozna powiedziec, ze jak odpadnie kolo, jak peknie szyba w czasie jazdy, jak nie zadziala poduszka powietrzna i wiele wiele innych, czemu z gory zakladac czarny scenariusz :diabelski_usmiech
pragnę uspokoić forumowiczów. w razie kolizji kiedy zadziałają systemy bezpieczeństwa ( poduszki) w tedy bezwzględnie zamki się odryglują ułatwiając dostęp ratownikom. napisane jest to w instrukcji przy opisie funkcji ryglowania przy 10 km/h
Funkcja "SAFE"(chyba tak sie nazywa).Po dwukrotnym przycisnieciu w ciagu 7 sek. odblokowuje sie ta funkcje.Niepozwala ona,jak ktos juz pisal,na otwarcie drzwi od srodka pojazdu,nie wazne ile razy bedzie sie pociagalo za klamke.Odblokowuje sie po to,by umozliwic wyjscie z auta osobom,ktore w nim zamkniesz np. wyskakujac po papierosy do kiosku.
Komentarz